محیامحیا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

محيا نبض زندگيمون

روزی که محیا جون بدنیا اومد

1394/6/19 12:20
نویسنده : مامان محيا
123 بازدید
اشتراک گذاری

هفدهم  اذر ماه شب رفتیم بمونیم خونه مامان جون تا صبح راحتتر بریم بیمارستان(اخه مامان جون گفته بود موقع رفتن اونو هم برداریم نگران نشه) راضی                                                                                                             من اون شب کاملا قانع شدم که یه نفر میتونه یه شب تا صبح نخوابه  اون شب تا صبح نتونستیم بخوابیم یعنی اصلا چشم رو هم نذاشتیم نمیدونم از استرس بود یا خوشحالی .......متنظرمتنظر         مگه صبح میشد خدایا یعنی ما هر روز اینقدر میخوابیم سوالبه هر شکلی که بود صدای اذان صبح اومد بعد نماز اماده شدیم وخیلی سریع رفتیم بیمارستان من وبابایی خیلی هول کرده بودیم فکر میکردیم یه نیم ساعت بعد رفتنمون تو رو میدن بغلمون.... خندونک   ولی این طور نبودغمگین ما ساعت  شش صبح بیمارستان امیرالمومنین بودیم ومن اون روز اولین نفری بودم که پذیرش شدم بعد زدن سرم به من;منتطر دکتر شدیم...  متنظر

ساعت 10 صبح هيجدهم اذر هشتاد وهشت من به اتاق عمل منتقل شدم خيلي دلهره داشتم وبسختي نفس ميكشيدم بالاي تخت اتاق عمل يه ساعت ديواري زده بودن من همش چشمم به ساعت بود ساعت 10:45 دقيقه صداي اولين گريتو شنيدم گریهواي خداي من اين صداي فرشته كوچولوي منه چقدر خوشحال شدم خندونک

بعد دكتر خودت اورد ونشونم داد يه دختر كوچولوي قرمزوالبته دوست داشتنيراضی                                              اون لحظه بعد ديدنت كه زيباترين وبيادماندني ترين لحظه زندگيم بود محبتاز ته دل دعا كردم واز خدا خواستم كه طعم زيباي مادر شدن رابه همه زنان بچشاند (امين) 

خداي مهربانم شكر شكر شكرررررررر                

 

محیا جون تو بیمارستان​

دخملک گلمون با طلاهای خوشگلش که براش کادو اورده بودن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پرستو
19 شهریور 94 12:28
سلام دوست عزیز مطالب جالبی داری ممنون میشم به منم سر بزنی و منو لینک کنی