محیامحیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

محيا نبض زندگيمون

محيا خانم دانش اموز ميشود .....

1394/9/9 17:44
نویسنده : مامان محيا
144 بازدید
اشتراک گذاری

مهر ماه نودوچهار روزي بود كه دخملك ما قرار بود به ارزوي بچه گيهاش برسه ودانش اموز بشهراضی

از صبح زود بيدار شده بوديم وتو هم كه ميدونستي قرار بري مدرسه همين كه گفتم محيا سريع از خواب بيدار شدي وبا خوشحالي دست وصورتت شستي راستش من وبابايي هم خيلي خوشحال بوديم آرام

بعد از خوردن صبحانه ينيفورم مدرستو تنت كردم واي كه چقدر بهت مياد بغضي از خوشحالي توي گلوم بود اون روز كلي خدا رو شكر كردم براي هديه بزرگش براي داشتن دخملك سالمم كه امروز قراره بره مدرسه وبا سواد بشه وايشاله كه دانش اموز درس خوني باشيدرسخوان

بعد از اينكه از زير قران رد شدي من تو رابه قران سپردم تا خودش مراقبت باشه بعد من وبابايي ونازنين زهرا واولين دانش اموز خونمون رفتيم به سمت خيابان خطيب مدرسه حديث مهرخندونک

بعضي از بچه ها گريه ميكردن ولي تو همش به ماميگفتي خوب شما برين خونه منم برم مدرسهزیبا

اون روز بعد از برگشتن از مدرسه من ديگه نتونستم تو خونه كاري انجام بدم وفكرم همش پيش تو بود ومنتظر بوديم تا وقت مدرسه تموم بشه ومابيايم دنبالتمتنظر

وقتي اومديم دنبالت كاملا از مدرسه راضي بودي وبه اندازه يه سال واسمون حرف زدي البته نا گفته نماند كه معلم امسال شما اشناست دختر خواهر شوهر عمه ناهيد جونهچشمک

چند تا عكس هم اين زير برات ميذارم

بعد از یه هفته که داشتی میرفتی مدرسه گفتی میخوام با اقاجون برم مدرسه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)